Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Sports HUB

6 motive pentru care ar trebui să alegi un sportiv în rol de influencer pentru brandul tău

6 motive pentru care ar trebui să alegi un sportiv în rol de influencer pentru brandul tău

Sport - Social Media

Sportul – practicat sau doar privit – face parte din viețile a miliarde de oameni de pe întregul glob. Cei mai mulți dintre noi ne identificăm ca suporteri ai unei echipe sau ai unui sportiv de mare performanță, despre viața și personalitatea căruia/căreia suntem tot timpul interesați să aflăm lucruri noi. Mai demult, marii atleți puteau fi văzuți în acțiune aproape doar la televizor, pentru că doar puțini erau cei norocoși să asiste în direct la evenimentele unde aceștia jucau rolul de protagoniști. Acum, cu dezvoltarea explozivă a Social Media, sportivii ajung mult mai ușor la fiecare suporter în parte, iar pentru aceștia din urmă relația cu vedeta preferată a devenit, în destule cazuri, aproape personală.

De notat

Din perspectiva unui om de marketing, atletul de mare performanță poate fi un vehicul ideal pentru transmiterea către publicul vizat a valorilor unui brand sau promovarea unor produse sau servicii. Aici sunt doar câteva dintre motivele pentru care un mare sportiv poate fi influencer-ul ideal pentru brandul tău.

  1. Un mare sportiv atrage un public semnificativ mai mare în comunitatea lui online decât compania ta. Așadar, mesajul tău trimis spre consumatori prin conturile tale de Social Media va reuși performanțe net îmbunătățite dacă se va bucura de un ajutor din partea conturilor partenerului tău mai celebru.
  2. Dacă reprezinți un brand de echipament sportiv sau de produse care fac parte din viața cotidiană a unui public care apreciază un stil de viață sănătos, un sportiv de mare performanță este persoana ideală cu care să îți identifici produsele. Mesajele tale vor ajunge cu exactitate la publicul pe care îl vizezi, iar produsele tale vor beneficia din plin de transferul de simpatie publică al partenerului tău.
  3. Brandul unui mare sportiv nu se reduce nicidecum la performanțele sale pe terenul de sport. Marea performanță este sinonimă cu disciplina în pregătire, cu rigoarea respectării unor reguli de viață de zi cu zi, lipsa exceselor, o conduită morală subsumată conceptului de ”sportivitate” etc. Dacă toate aceste valori pe care sportivul le poartă cu el peste tot fac parte și din setul de valori cărora le este fidel brandul tău, atunci putem vedea începutul unei lungi și frumoase prietenii.
  1. Poți crea linii speciale sau produse dedicate noi. Vei beneficia nu doar de o asociere de branduri, ci și de expertiza partenerului tău pentru a crea produse unice sau originale. Implicarea sportivului în crearea noilor produse îți va deschide noi căi spre a afla ceea ce își doresc cu adevărat consumatorii și te va ajuta să șlefuiești produsul pentru a plăcea atât sportivului, cât și celor care îl susțin.
  2. Relația dintre voi va fi reciproc avantajoasă. Tu vei beneficia de pe urma imaginii sportivului și a performanțelor pe care le obține, în timp ce el va putea să-și dezvolte cariera sportivă la adăpostul unei mai bune securități financiare, condiție esențială pentru orice sportiv de performanță.
  3. Evenimentele corporate pe care le vei organiza vor fi mult mai interesante în prezența unei mari vedete sportive, care să împărtășească din experiența sa vastă unei audiențe curioase să afle detalii din viața unui om de succes. La fel, prezența unui mare sportiv la evenimentele publice pe care le sponsorizezi îți va aduce un plus de vizibilitate printre toți participanții.

Știm că te-am convins. Aruncă un ochi și peste sportivii din echipa noastră. Poate influencer-ul pe care-l cauți pentru viitoarea ta campanie e mai aproape decât crezi 🙂

Novak Djokovic

MAI DEPARTE: sportivii
Sports HUB

Sportivi

MAI DEPARTE: sportivii
Sports HUB

Sportivi